fbpx

Aris Pixel

Cum să îți creezi pagina perfectă de Facebook pentru afacerea ta

Cum să îți creezi pagina perfectă de Facebook pentru afacerea ta

O pagină de Facebook permite antreprenorilor și persoanelor aflate la început de drum în lumea businessului să obțină un avantaj față de competitorii direcți. Urmând câțiva pași simpli, vei reuși sa creezi pagina perfectă de Facebook a afacerii tale.

Aceștia sunt pașii pe care noi îi considerăm necesari pentru a crea pagina perfectă de Facebook pentru afacerea ta:


1.Asigură-te că ai completat toate detaliile generale legate de afacere

Pentru început, trebuie să te asiguri că ai creat pagina potrivită, conform domeniului de activate:

–         Afacere sau brand

–         Comunitate sau persoana publică.

După ce ai ales profilul potrivit, vei avea de completat câteva câmpuri cu detalii despre afacerea ta, după cum urmează:

–         Un nume oficial al afacerii, care va fi afișat pe Facebook

–         Categoria din care afacerea ta face parte, care va fi de asemenea afișat.

–         Adresa unde afacerea ta are loc, fie că este adresa fizica sau un website. Clienții vor dori să afle mai multe detalii, să viziteze sau să acceseze locația.

–         Număr de telefon sau adresa de email unde clienții pot lua legătura cu tine.

 

Cum sa iti creezi pagina perfecta de Facebook pentru afacerea ta
Cum să îți creezi pagina perfectă de Facebook pentru afacerea ta

2.Alege poza de profil si poza de copertă

După completarea detaliilor generale, Facebook îți va cere o poza de profil si de cover, pentru ca pagina ta să se poate distinge de restul paginilor!

–         Poza de profil : reprezintă poza care este afișată ca identitate a pagini, atunci când cineva caută afacerea ta. Este de preferat sa aibă o dimensiune standard ( 170*170 ) care se v-a potrivi perfect cu cerințele Facebook. În linii mari, majoritatea firmelor folosesc o poză cu logo-ul lor sau o poză reprezentativă, conform activității desfășurate.

–         Poza de cover: reprezintă poza aflată în partea cea mai de sus a paginii, atunci când un vizitator va accesa pagina. Această poză trebuie să reprezinte identitatea brandului tău și trebui sa atragă atenția vizitatorilor. Dimensiunea preferabilă este 820*462.

poza de profil facebook
Poză de profil Facebook

3.Completează detaliile complete ale paginii:

Asigură-te că vei complete toate detaliile legate de afacerea ta. Facebook îți va oferi anumite indicii la secțiunea “ See all page tips “, pe care le poți urma, pentru a completa fiecare câmp. Poți de asemenea să accesezi secțiunea de Setări -> Page Info pentru a completa aceste detalii. Detaliile, sunt după cum urmează:

–         Descrierea paginii: o scurtă descriere ( 155 caractere ) despre afacere

–         Domeniul în care activează afacerea: va trebui sa îți cataloghezi afacerea conform domeniului de activitate.

–         Detalii de contact: trebuie să pui toate detaliile, unde clienții pot găsi informații sau pot lua legătura cu tine.

–         Adresa afacerii: în cazul în care afacerea are o locație fizică, este recomandat ca aceasta să fie trecută.

–         Programul: este nevoie ca programul sa fie afișat pentru o mai buna comunicare cu potențialii clienți.

–         Gama de preț: arată în ce gamă de costuri este încadrată afacerea ta – de la prețuri mici până la prețuri mari.

4.Personalizează-ți pagina

Facebook oferă posibilitatea să îți personalizezi pagina după bunul plac, în secțiunea de “ Templates and Tabs “. Poți folosi diverse tab-uri și templeate-uri pentru a facilitate accesibilitatea, vizibilitatea și pentru a face pagina mai prietenoasă pentru utilizatori. Iată câteva idei pe care noi le considerăm interesante:

–         Poți să postezi o listă cu ofertele pe care afacerea ta le are în momentul actual

–         Poți adăuga detalii specifice pentru serviciile pe care le oferă afacerea

–         Poți adăuga o linie de produse pe care dorești să le promovezi

–         Poți să le permiți clienților să lase Review pe pagină, pentru ca alți potențiali clienți sa își facă o idee despre calitatea serviciilor

–         Pozele postate pe pagina pot fi vizibile, la fel și videoclipurile

–         Evenimentele care sunt postate pot fi vizibile.

–         Secțiunea cu informații despre pagină pot fi de asemenea aranjate în acest layout.

Dacă este posibil, pagina afacerii poate fi legată cu grupul afacerii tale, pentru a aduce o audiență mai mare și pentru a crea vizibilitate.

profil facebook
Personalizează-ți pagina de facebook

5.Adaugă roluri paginii tale

Trebuie să te asiguri că pagina ta este gestionată de persoane profi, cu diverse înclinații, care vor manageria diferite aspecte ale paginii. Rolurile pe care le poți asigna sunt:

–         Administrator: este rolul cu autoritate deplină de control asupra activităților paginii.

–         Editor: acest rol își poate folosi drepturile pentru a edita conținutul paginii, crea conținut, răspunde mesajelor și creare de reclama pe pagină.

–         Moderator: Pot îndeplini majoritatea funcțiilor pe care un administrator le are – cum ar fi postări, editat sau șters alte postări. Singura diferență este că un moderator nu poate adăuga sau șterge un administrator.

–         Marketer: acest rol oferă posibilitatea de a crea și publica reclame pe pagina afacerii.

Pentru a asigna, modifica și scoate aceste drepturi, puteți merge la secțiunea de Settings -> Page roles.

6.Postează prima ta postare pe pagină

Fie că este vorba de un mesaj de bun găsit, de o poză sau un video, postările sunt menite să crească vizibilitatea, audiența și să promoveze afacerea ta. Poți să postezi cam orice, atâta timp cât rămâi relevant, constant și îți ții audienta și clienții aproape.

Aceștia ar fi pașii pe care noi îi recomandăm și îi urmăm când punem bazele unui profil de Facebook pentru o afacere. Marketerii folosesc diverse strategii pentru a capta atenția publicului, așadar folosește cu încredere pașii de mai sus, dar ai grija să fii totodată diferit față de competitorii tăi prin conținut original, calitatea serviciilor și prețuri competitive – deoarece o pagină de Facebook nu va fi niciodată o garanție că afacerea va fi de succes. 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *