fbpx

Aris Pixel

Cum să construiești și să rămâi relevant pe rețelele sociale

Cum să construiești și să rămâi relevant pe rețelele sociale

Rețelele sociale au devenit o parte importantă pentru promovarea afacerilor, indiferent de mărimea lor. Cu toate acestea, marketingul pe rețelele sociale este o muncă grea și anevoioasă.

Gestionarea proiectelor, rapoartelor și efectuarea altor sarcini, încercarea de a gestiona toate acestea împreună cu managerierea unei afaceri poate fi stresantă. De asemenea, trebuie să rulezi campanii, să analizezi cifre și multe alte lucruri.

Fiind atât de multe task-uri, poți pierde din vedere lucruri care ar putea fi importante. De asemenea, stresul poate fi prea mare pentru un antreprenor.

Am încercat, prin pașii de mai jos, să îți pregătim o listă cu elemente pe care le considerăm cheie pentru un social media marketing de calitate, cu rezultate vizibile:


Pasul 1: Setează scopul din spatele postărilor pe rețelele sociale

Postarea doar de dragul postării va pierde timpul tău și al audienței tale. Este important să menții coerența atunci când postezi. O strategie a postărilor te va ajuta să îți păstrezi vizibilitatea și relevanța pentru platformele pe care postezi.

Strategie social media marketing
Strategie social media marketing

Pasul 2: Cunoaște-ți audiența

Conform studiilor, în 2020, 49,03% din populația totală a lumii utilizează rețelele sociale.
Pentru a te adresa unui public care să interacționeze cu contentul pe care îl creezi, din tot potențialul pe care îl oferă rețelele sociale, acordă atenție creării profilului de client și alege platformele unde se regăsește și audiența ta

audienta social media
Quick Updates for Better Editing

Pasul 3: Creează titluri interesante

Atunci când ști scopul din spatele postărilor și oamenii pentru care postezi, ai nevoie de un titlu care să îi atragă să facă o acțiune – să vizioneze un clip sau să citească un articol sau o postare și de ce nu să dea like sau share.

Pasul 4: Folosește vocea brandului tău

Fiecare brand are vocea lui și depinde de modul în care ai interacționat, ce vocabular sau context ai folosit pentru a crea o relație cu publicul. Atunci când vocea brandului este bine definită și unică, publicul are încredere în ceea ce le spui.

Design fara titlu
Top-notch Blogging Tools at Hand

Pasul 5: Folosește hashtag-uri și cuvinte cheie

Găsește cuvintele cheie și hashtagurile pe care le folosește publicul tău, fă o lista cu ele pe care să o ai la îndemână și folosește-le când postezi, astfel încât conținutul pe care l-ai creat să poată ajunge cu ușurință la publicul la care îți dorești.

Pasul 6: Menține un ritm al postărilor

Alege când și în ce zile postezi, inclusiv cât. Ideal se spune că o postare maxim două pe zi sunt suficiente. Stabilește când și cât postezi și programează postările în prealabil. Fii consecvent și rezultatele nu vor înceta să apară.

Sperăm că îți vor fi de folos aceste recomandări! Pentru orice fel de întrebări nu ezita să ne contactezi prin email și noi îți vom răspunde în cel mai scurt timp!
Urmărește-ne și pe rețelele sociale pentru a fi la curent cu cele mai noi informații și sfaturi despre web design și marketing.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.