fbpx

Aris Pixel

Sfaturi de marketing pentru profilul Instagram

instagram

1. Transformă-ți profilul Instagram personal într-un cont de afaceri

Cu un cont de afaceri, vei obține mai multe funcții, cum ar fi:

  • Statistici Instagram
  • Instagram Shopping
  • Inbox primar și secundar
  • Apel la acțiune pe profil
  • Informații de contact
  • Reclame Instagram

Alege contul de business, iar toate aceste funcții te vor ajuta în strategia de marketing. De asemenea, nu uita să conectezi Instagram-ul cu Facebook și poți obține rapoarte analitice mai complexe pe baza a ceea ce postezi.

2. Completează și actualizează-ți biografia

Pentru a-ți păstra contul fresh și a fi interesant pentru vizitatori, trebuie să menții bio actualizat. De asemenea, poți să faci modificări ori de câte ori este necesar. Poți adăuga hashtag-uri, hashtag-urile potrivite îți pot crește vizibilitatea.

Pentru secțiunea „link” din descriere, adăugă linkul site-ului web pentru ca potențialii clienți să găsească și să viziteze site-ul cu ușurință.

instagram bio
Completează și actualizează-ți biografia profilului de Instagram

3. Planifică și setează aspectul contului tău

Instagram este o platformă vizuală, de aceea, este important să înțelegi cum va arăta contul tău, ce fel de culori vei folosi sau formatul pe care îl vei alege să postezi.

Coerența este cheia principală, trebuie să urmezi același model, paletă de culori, fonturi și stil .De aceea, asigură-te că designul este unul original, smart și interesant.

4. Folosește Instagram Stories

instagram stories
Instagram Stories

Instagram Stories sunt utile și una dintre modalitățile eficiente de a crea mai multe opțiuni în generarea de clienți potențiali.

Instagram Stories sunt diferite în comparație cu postările și sunt disponibile doar 24 de ore, dar le poți salva în arhivă sau pe dispozitivul de pe care postezi, pentru a le folosi de mai multe ori.

5. Parteneriate cu influenceri pe Instagram

Unul dintre cele mai rapide moduri de a crește și de a ajunge la oameni este afilierea cu influenceri. Oamenii au încredere în ceea ce utilizează sau recomandă influencerii pe care îi urmăresc, de aceea, multe companii mari folosesc în strategia de marketing afilierea cu mai mulți influenceri.

influencer marketing
Parteneriate cu influenceri pe Instagram

6. Postează în limită și alege momentele potrivite

Postarea excesivă îți poate irita urmăritorii și acest lucru îi determină să nu îți mai urmărească contul.

Asigură-te că alegi orele de vârf, astfel încât urmăritorii tăi să vadă postarea atunci când sunt activi.

7. Stabilește-ti obiectivele

Deoarece că vei investi bani și timp în contul tău de Instagram, este foarte important să-ți stabilești clar obiectivele

Iată câteva obiective de bază:

  • Creșterea brandului
  • Prezentarea produsului și serviciilor tale
  • Construirea comunității brandului tău
  • Publicitate către publicul țintă
  • Actualizări și noutăți despre brand

Stabilirea obiectivelor te poate ajuta să faci planuri mai bune și să te focusezi pe ele pentru a-ți asigura creșterea pe tot parcursul procesului.

8. Răspunde la comentarii

Pentru a menține comunitatea puternică și a construi mai mult în jurul comunității, răspunde la comentariile postărilor. Răspunsul la comentarii te poate ajuta să te conectezi cu clienții sau utilizatorii mult mai repede și mai ușor. Este nevoie de efort atunci când cineva își împărtășește gândurile despre postarea ta. Când răspunzi înapoi, nu doar că le recunoști eforturile, ci și acțiunile tale spun că asculți.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.